18
October 2018
Πολλές γυναίκες (αλλά και άνδρες) παρατηρούν όταν κάνουν μπάνιο ή όταν χτενίζονται μια μεγαλύτερη τριχόπτωση από το κανονικό το φθινόπωρο,κυρίως τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.Οι γιατροί επίσης γίνονται δέκτες του φαινομένου της εποχιακής τριχόπτωσης καθώς το φθινόπωρο δέχονται περισσότερες ερωτήσεις και επισκέψεις στα ιατρεία τους για το θέμα.
Για την εποχιακή τριχόπτωση μπορούν να γίνουν οι εξής παρατηρήσεις:
Αυξάνεται το φθινόπωρο σε άτομα με προδιάθεση λόγω της επίδρασης της υπεριώδους ακτινοβολίας κατά τους θερινού μήνες.Ο παράγοντας είναι το οξειδωτικό στρες,ένα φαινόμενο καταστροφικό για τους ιστούς και την υγεία του οργανισμού.
 
17
October 2018

Σε τι μπορεί να σας βοηθήσει μια κουταλιά μελιού με κανέλα; Η κανέλα και το μέλι είναι δυο πολύ θρεπτικές τροφές με πάρα πολλά οφέλη για την υγεία μας και με λαχταριστή γεύση.Εάν τα συνδυάσετε,θα αυξήσετε το καλό που μπορούν να σας κάνουν και θα μπορέσετε να τα καταναλώσετε ευκολότερα κάθε μέρα.Ο συνδιασμός μελιού με κανέλα που σας προτείνουμε μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε,να δυναμώσετε τις άμυνες του οργανισμού,να βελτιώσετε την πέψη,να φροντίσετε τις αρθρώσεις,να θεραπεύσετε την αϋπνία και το στρες και να αυξήσετε τη λίμπιντό σας.

 

16
October 2018

Πηγή μονοακόρεστών λιπαρών οξέων και βιταμίνης.Έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος και μειώνουν τα επίπεδα της "κακής" χοληστερόλης.Μια χούφτα (30gr) αμύγδαλα,περιέχει 165 θερμίδες,9gr μονοακόρεστων λιπαρών οξέων και προμηθεύει το 35% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη Ε.

 

13
October 2018
Μικρές αλλαγές στο πιάτο,μεγάλη οφέλη για την καρδιά μας.Μαθαίνουμε τις προτιμήσεις της και την κρατάμε γερή.
 
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε ακούσει την έκφραση "Η καρδιά του άνδρα περνάει από το στομάχι".Είτε συμφωνούμε είτε όχι,το μόνο σίγουρο είναι πως η υγεία όλων μας περνάει πράγματι από το στομάχι,αφού αυτά που τρώμε-και αυτά που δεν τρώμε- μπορούν να κάνουν τη διαφορά τόσο στην πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων όσο και στη βελτίωση της υγείας των ατόμων που πάσχουν από αυτά.Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε!
Θυμηθείτε πως αυτό που μετράει είναι το συνολικό μοτίβο των διατροφικών σας επιλογών.Υιοθετώντας υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητα σας,μπορείτε κι εσείς να θωρακίσετε την καρδιά σας!
 
10
October 2018

Οι ατασθαλίες που έκανες στις διακοπές ήταν άκρως απολαυστικές.Τώρα όμως πρέπει να επανέλθεις στις παλιές καλές σου συνήθειες και να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου.Σε αυτό θα σε βοηθήσουν πολύ τα φρούτα,γιατί είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά,που συμβάλλουν στο να επαναφέρεις την υγεία και τη λάμψη στην επιδερμίδα σου αλλά και να καθαρίσεις τον οργανισμό σου.Τα μούρα,οι φράουλες,τα σμέουρα και τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά,ενώ το πεπόνι,σούπερ ενυδατικό.Αντιθέτως,καλό είναι να αποφεύγεις τα αμυλούχων φρούτα,όπως οι μπανάνες,όταν κάνεις αποτοξίνωση.

 

08
October 2018

Αρκούν δυο ξενύχτια ή ο κακής ποιότητας ύπνος για να ξυπνήσεις με μια πελώρια λαχτάρα για κέικ και κρουασάν και πιο τεμπέλικο μεταβολισμό,σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα στη Σουηδία."Δύο νύχτες με κακό ύπνο αλλάζουν αρνητικά τα βακτήρια του εντέρου,τα οποία παίζουν ζωτικό ρόλο στη διατήρηση ενός υγιούς μεταβολισμού" εξηγεί ο συγγραφέας της μελέτης,Christian Benedict.Επιπλέον,μεταβάλλουν την ισορροπία μεταξύ των ορμονών που συμβάλλουν στην αίσθηση πληρότητας κι εκείνων που προωθούν την πείνα,ενώ αυξάνεται η παραγωγή των ενδοκανναβινοειδών (λιπίδια που πυροδοτούν τις λιγούρες) και μειώνεται η ευαισθησία στην ινσουλίνη.

 

07
October 2018
Αν μετά το μεσηνεριανό νιώθεις τα μάτια σου να κλείνουν,αντί να πιεις καφέ,ανέβα και κατέβα μερικές φορές τη σκάλα,προτείνεται σε νέα έρευνα στην επιθεώρηση Physiology & Behaviour.
 
Στη μελέτη βρέθηκε ότι οι γυναίκες που ανεβοκατέβηκαν σκαλιά για 10 λεπτά ένιωθαν πιο ξύπνησε και με διάθεση για δουλειά συγκριτικά μ'εκείνες που ήπιαν 50mg καφεΐνη-περίπου 1/2 φλιτζάνι καφέ."Αυτού του είδους η άσκηση ενισχύει την απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο,όπως η νορεπινεφρίνη και η ντοπαμίνη,που σε κάνουν να νιώθεις γεμάτη ενέργεια" σχολιάζει ο συγγραφέας της μελέτης,Patrick O'Connor,PhD.Η καφεΐνη,από την άλλη πλευρά,μειώνει την υπνηλία μπλοκάροντας τη δράση της αδενοσίνης,ενός νευροδιαβιβαστή που συμβάλλει στην αίσθηση της κούρασης.
 
06
October 2018
Μπορεί να είχες μέρες να κάνεις γυμναστική ή να δοκίμασες κάποια καινούργια προπόνηση και τώρα πονάς παντού.Ο μυϊκος πόνος,το πιάσιμο όπως λέμε,είναι στην πραγματικότητα μικροσκοπικοί τραυματισμοί και σχισίματα στις μυϊκες ίνες,τα οποία προκαλούν φλεγμονή και πόνο που τον αναφέρουμε ως "καθυστερημένη έναρξη μυϊκου πόνου".Τυπικά,η ενόχληση θα κάνει peak 48ώρες μετά την άσκηση και σταδιακά θα αρχίσει να υποχωρεί.Και παρότι ο μυϊκός πόνος είναι σημάδι πως γύμνασες αποτελεσματικά τους μυς σου,δεν υπάρχει λόγος να υποφέρεις.Επιτάχυβε την αποθεραπεία με ένα foam roller,απαραίτητο "εργαλείο" για όσους γυμνάζονται.
> Ξάπλωσε ανάσκελα με το foam roller κάτω από τη μέση και το δεξί πόδι λυγισμένο να πατάει στο πάτωμα.Κυλήσου στο roller,από τον κόκκυγα εώς σχεδόν τον αυχένα,και επανάλαβε αλλάζοντας πόδι.
 
 
 
05
October 2018
Με την αεροβική άσκηση στο νερό μπορεί να κάψεις περίπου 350 θερμίδες την ώρα.
Με τη yoga,πάλι μπορείς να κάψεις από 220 εώς 360,ανάλογα με το είδος και την ένταση.
 
03
October 2018
Γυναίκες που έτρεχαν για τόση ώρα πέντε φορές την εβδομάδα μείωσαν την Κυτταρική γήρανση κατά 9 χρόνια συγκριτικά με γυναίκες που ζουν καθιστική ζωή,τονίζεται σε νέα μελέτη.
(Το ίδιο ισχύει για γυναίκες που ποδηλατούν τακτικά για 60 λεπτά ή κάνουν προπόνηση ενδυνάμωσης για 75.)Ένας πιθανός λόγος: Η άσκηση μειώνει τη φλεγμονή και το οξειδωτικό στρες που μπορεί να κάνουν πιο κοντά τα τελομερή,τις ρυθμιστικές πρωτεΐνες στην άκρη των χρωμοσωμάτων που προλαμβάνουν τις φθορές που επιταχύνουν τη γήρανση.
 
 
 
02
October 2018
Αερίζεις το σπίτι σου,αν όμως θέλεις πραγματικά καθαρή ατμόσφαιρα,βάλε στο σαλόνι φυτά που "φιλτράρουν" φυσικά τον αέρα γύρω τους και τον καθαρίζουν από χημικές ουσίες που αποβάλλουν τα χρώματα των τοίχων,τα συνθετικά υφάσματα και τα υλικά μόνωσης.
Μερικές ιδέες:
Χρυσάνθεμο το μορεόφυλλο:Φιλτράρει τοξίνες και αμμωνία,βενζόλιο,ξυλόλιο και φορμαλδεΰδη.
Αγγλικός κισσός:Απομακρύνει αλλεργιογόνα και μύκητες μούχλας.
Κρίνος:Φιλτράρει αμμωνία,ξυλόλιο και φορμαλδεΰδη.
 
01
October 2018

Διάλεξε την αγαπημένη σου asana και ενίσχυσε την εγκεφαλική λειτουργία και τη συγκέντρωσή σου.Αρκούν 20 λεπτά yoga για να επεξεργάζεσαι πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια τις πληροφορίες που λαμβάνεις συγκριτικά με τον αντίστοιχο χρόνο στο διάδρομο,σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Physical Activity & Health.

 

30
September 2018
Το δέρμα μας επηρεάζεται από τον ήλιο ακόμα και στο γραφείο.Το φως που εισχωρεί μέσα από τα γυάλινα παράθυρα επηρεάζοντας την επιδερμίδα με τον ίδιο τρόπο όπως όταν βρίσκεσαι ξαπλωμένη στην παραλία.Οι ηλιακές ακτίνες επιτίθενται με σφοδρότητα στο δέρμα καταστρέφοντας το DNA των κυττάρων και τις ίνες του κολλαγόνου.
 
Τι να κάνεις:
Για να προστατέψεις την επιδερμίδα σου,χρησιμοποίησε ένα αντηλιακό πόλης ή μια ενυδατική κρέμα με SPF.
 
29
September 2018

Δουλεύοντας ατέλειωτες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή,τα μάτια συχνά κουράζονται,δε λιπαίνονται σωστά και στεγνώνουν.Το ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων γίνεται με πιο αργό ρυθμό απ'ότι θα έπρεπε φυσιολογικά για να διατηρούνται τα μάτια υγρά και η ξηρότητα επιδεινώνεται με την αφυδατωμένη ατμόσφαιρα.Επίσης,μπορεί ύστερα από ώρες να εμφανιστούν από την κούραση πρηξίματα και σακούλες στα βλέφαρα αλλά και ρυτίδες στο "πόδι της χήνας"

 

25
September 2018
✔️Τι να κοιτάξεις:Η επιδερμίδα σου γίνεται σκληρή,άκαμπτη και εμφανώς κόκκινη μετά από χρήση καλλυντικών ή έπειτα από έκθεσή σου σε ακραίες αλλαγές θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
 
✔️Τα αίτια: Πολλά χημικά ή φυσικά συστατικά καλλυντικών και προϊόντων μακιγιάζ είναι παράγοντες που πυροδοτούν αλλεργικές αντιδράσεις."Πέρα από αυτό,υπάρχει και σαφής σύνδεση των έντονων ερυθημάτων με ανωμαλίες του έμμηνο κύκλου και της μεγαλύτερης παραγωγής προγεστερόνης" 
 
✔️Τι να κάνεις: Σε πρώτη φάση εγκαταλείπεις κάθε προϊόν φροντίδας και περιποίησης που χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα και προμηθεύεσαι ειδικά προϊόντα καθαρισμού και ενυδάτωσης που περιέχουν ceramides και aloe vera.Σε δεύτερη φάση και αν τα συμπτώματα δεν υποχωρούν ο δερματολόγος θα σου υποδείξει μια κατάλληλη θεραπεία