Καινοτομία 2η: Ελαχιστοποίηση-Εκμηδένιση εξωτερικών συσκευασιών.
Η μόλυνση του περιβάλλοντος είναι ένα παγκόσμιο θέμα που απασχολεί έντονα τα τελευταία χρόνια κοινωνικές ομάδες και κοινοβούλια.
Ένα από τα θέματα που συζητούνται σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο στις μέρες μας, είναι η μείωση των εξωτερικών συσκευασιών, κυρίως η ελαχιστοποίησή τους όπου είναι δυνατόν.
Τα καλλυντικά FBM Anagenessis πιθανότατα να είναι τα μοναδικά καλλυντικά στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό τα οποία συνειδητά δεν χρησιμοποιούν δευτερεύουσες συσκευασίες (κουτιά) σε ΚΑΝΕΝΑ από τα προϊόντα τους θέλοντας να αναδείξουν ότι είναι δυνατόν να γίνει κάτι που στα καλλυντικά θεωρείται αδιανόητο: Να πωλείται το καλλυντικό στην βασική του συσκευασία , συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία του περιβάλλοντος.
Τα καλλυντικά FBM Anagenessis έχουν σαν κύριο δίκτυο Δερματολόγους και Ινστιτούτα Αισθητικής δηλαδή απευθύνονται σε επαγγελματίες ομορφιάς και πωλούνται μέσα από Ινστιτούτα. Χαρακτηρίζονται ως «Επαγγελματικά Καλλυντικά». Στο συγκεκριμένο χώρο ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και πολύ σημαντικό ρόλο στον επαγγελματία αλλά και στον τελικό καταναλωτή παίζει η συσκευασία που θα «τραβήξει» την αρχική ματιά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, τα ανταγωνιστικά προϊόντα στο συγκεκριμένο δίκτυο να έχουν πολύ ευμεγέθεις, εντυπωσιακές και πολυτελείς συσκευασίες οι οποίες πολλές φορές είναι διπλάσιες και τριπλάσιες από τον αρχικό όγκο του καλλυντικού προϊόντος. Το γεγονός ότι τα FBM Anagennesis τόλμησαν να μειώσουν τις συσκευασίες του στο συγκεκριμένο δίκτυο ήταν μία κίνηση υψηλού ρίσκου αλλά και ενίσχυσης της συγκεκριμένης καινοτομίας.

Επιστημονικός Συνεργάτης Fbm Anagenessis

Δανάη Μπουκουβάλα